Cerere ancheta sociala - persoanele fizice solicita online efectuarea unei anchete sociale pentru angajare asistent personal/incadrare grad de handicap/acordare indemnizatii handicap

  • Cerere tip - obligatoriu
  • Actul de identitate (al persoanei pentru care se solicită ancheta. Copie B.I./C.I., Certificat de naștere (după caz)) - obligatoriu
  • Alte documente (opțiune)

Pentru Angajare asistent personal

  • Act de identitate solicitant - obligatoriu
  • Copie după certificatul de încadrare în grad de handicap - obligatoriu
  • Curriculum Vitae - obligatoriu
  • Copii ale diplomelor de studii, certficatelor şi altor acte care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări - obligatoriu
  • Acte stare civilă (certificat naștere, certificat deces, sentință divorț, etc.) - obligatoriu
  • Cazier judiciar - obligatoriu
  • Acord angajare (Acordul persoanei cu handicap sau, după caz, al reprezentantului legal al acesteia ori a familiei, exprimat în scris, pentru angajare") - obligatoriu
  • Certificat de integritate comportamentală

Pentru Prelungire acordare indemnizatie grad de handicap cu asistent personal

  • Act de indentitate reprezentant/curator/tutore - obligatoriu
  • Copie după certificatul de încadrare în grad de handicap anterior
  • Sentință civilă tutore - dipă caz
  • Extras de cont (pe numele persoanei cu grad de handicap)
  • Acordul pentru opțiunea exprimată eliberat de DGASPC Hunedoara
  • Sentinta de divorţ (unde este cazul)
  • Angajament referitor la modificările intervenite privind starea fizică, psihică sau socială a persoanei cu handicap - obligatoriu
  • Procura specială ((în care să se specifice dreptul reprezentantului de a se ocupa de întocmirea dosarului pentru obținerea indeminizatiei lunare de la consililul local Deva, deschiderea contului la Raiffeisen bank sau Banca Transilvania si ridicarea drepturilor banesti obtinute conform certificatului de incadrare in grad de handicap nr.) precum si ridicarea cardului cu codul)
  • Dovezi de venituri (Cupon pensie, adeverinţă salariat, etc.(după caz))

Acordare indemnizatii handicap grav cu asistent personal

  • Act de indentitate reprezentant/curator/tutore - obligatoriu
  • Copie după certificatul de încadrare în grad de handicap (Pentru persoanele aflate in evidenta)
  • Procura specială ((în care să se specifice dreptul reprezentantului de a se ocupa de întocmirea dosarului pentru obținerea indeminizatiei lunare de la consililul local Deva, deschiderea contului la Raiffeisen bank sau Banca Transilvania si ridicarea drepturilor banesti obtinute conform certificatului de incadrare in grad de handicap nr.) precum si ridicarea cardului cu codul)
  • Copie de pe hotărâre judecătorească de punere sub interdicție sau de pe dispoziția de tutelă, unde este cazul
  • În situaţia în care persoana cu handicap a fost pusă sub interdicţie şi s-a instituit tutela
  • Sentinta de divorţ - după caz
  • Extras de cont (pe numele titularului)
  • Acordul pentru opțiunea exprimată eliberat de DGASPC Hunedoara
  • Angajament referitor la modificările intervenite privind starea fizică, psihică sau socială a persoanei cu handicap - obligatoriu
  • Dovezi de venituri (Cupon pensie, adeverinţă salariat, etc.(după caz))