Cerere pentru eliberarea Certificatului de Atestare a Edificarii/Extinderii/Radierii constructiei

  • Cerere tip - obligatoriu
  • Carte de identitate - obligatoriu
  • Certificat de înregistrare (La Registrul comertului propietari)
  • Extras de Carte Funciară (Copie-actualizat, nu mai vechi de 60 de zile)
  • Copie după Autorizaţia/Autorizatii de Construire/Desfiinţare în termen de valabilitate
  • Copie Proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor de construire sau, după caz, procesul-verbal de recepţie parţială privind stadiul realizării construcţiei
  • Contract concesiune (Copie-in valabilitate (în cazul construcţiilor realizate pe teren concesionat))
  • Foto faţadele construţiei/construcţiilor
  • Documentaţia cadastrală întocmită de un topograf autorizat
  • Acordul beneficiarului interdicţiei şi/sau ipotecii, uzufructului notate în CF (În cazul ipotecilor şi/sau interdicţiilor, uzufructului, se depune acordul beneficiarului interdicţiei şi/sau ipotecii, uzufructului notate în CF)
  • Acord notarial proprietar teren (atunci când este cazul) pentru întabulare (original)
  • Declaraţie pe propria răspundere, în formă autentificată (legalizată) la notar a proprietarului/proprietarilor, prin care declară că imobilul (construcţia/construcţiile) pentru care solicită certificatul de atestare a edificării/extinderii/radierii construcţiilor a fost edificat/extins/desfiinţat, cu respectarea în totalitate a prevederilor din Autorizaţia de construire/desfiinţare şi construcţia nu a suferit modificări de la data întocmirii Procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor de construire şi că aceasta nu face obiectul unui litigiu
  • Declaraţie pe propria răspundere, în formă autentificată (legalizată) la notar a proprietarului/proprietarilor, în care specifică anul realizării acestora şi că aceasta nu face obiectul unui litigiu
  • Expertiză tehnică cu privire la respectarea cerinţelor fundamentale aplicabile privind calitatea în construcţii, inclusiv cu încadrarea în reglementările de urbanism aprobate, care să confirme situaţia actuală a construcţiilor şi respectarea dispoziţiilor în materie
  • Alte avize/acorduri ce pot fi solicitate după verificarea situaţiei construcţiei/construcţiilor şi a documentaţiei anexate cererii
  • Certificat fiscal eliberat de către Serviciul Impozite şi Taxe Locale din cadrul Primăriei municipiului Deva, din care rezultă că figurează în evidenţele fiscale cu construcţia în cauză