Cerere pentru vizarea autorizatiei de functionare pentru structurile de vanzare cu sediul fix sau ambulant si cu activitate permanenta - persoane juridice

  • Cererea tip – obligatoriu
  • Act de proprietate (extras CF proprietar (dacă este cazul), contract de închiriere, contract de comodat) - obligatoriu
  • Dovada achitării taxei (de salubrizare pe raza municipiului Deva) - obligatoriu
  • Dovada achitării tuturor impozitelor, taxelor şi amenzilor (datorate consiliului local de către comerciantul dorit a se autoriza precum şi de proprietarul spaţiului închiriat) - obligatoriu
  • Dovada achitării la zi a redevenţelor (şi a taxelor de ocupare a domeniului public pentru comercianţii care îşi desfăsoara exerciţiul comercial pe teren domeniu public) - dacă este cazul
  • Autorizaţia de Funcţionare - obligatoriu
  • Dovada de plata a taxei de autorizare


Informatii utile privind Procedura de autorizare a activitatilor comerciale:

1. Ordonanta nr 99/2000-privind comercializarea produselor si serviciilor de piata ,cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Regulamentul privind metodologia de emitere a acordului pentru exercitarea activitatii de comercializare a produselor si serviciilor de piata in municipiul Deva , aprobat prin Hotararea Consiliului Local Deva nr 432/2018 cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Hotararea Consiliului Local Deva nr 340/14.09.2022, privind stabilirea impozitelor si taxelor locale, precum si a taxelor speciale pentru anul 2023 in Municipiul Deva